Korduma kippuvad küsimused

1.K: Kas ma saan ostan või laenutan riiklikult soodustatud tingimustel abivahendeid Empatrax Tervisekauplustest?

V: Koos arsti tõendiga saab riiklikult soodustatud tingimustel osta või laenutada Empatrax Tervisekauplustes kohapeal või e-poest. Arstitõendit ei ole vaja ainult vanaduspensioniealistel inimestel inkontinentsustoodete ostmiseks. Muude abivahendite ISO-koodid, tõendajad, piirhinnad ja kogused on toodud Sotsiaalkindlustusameti poolt hüvitatavate abivahendite loetelus (KLIKI SIIN).

2. K: Kas ma saan ostan või laenutan riiklikult soodustatud tingimustel abivahendeid ka e-poe kaudu?

V: Jah, saab. Selleks on samuti tarvis paberil või digitaalse failina arstitõend vastavalt abivahendile, v.a vanaduspensioniealistel inimestel inkontinentsustoodete ostmiseks.

E-poest riikliku soodustusega ostu vormistmine:

  1. Lisada soovitud toode ostukorvi (veenduge, et Teil on vastavalt tootele tõend olemas).
  2. Tellimuse ankeedis täita kõik vajalikud lahtrid, lisaks kirjutada Märkuste lahtrisse isikukood.
    * Kui toote ostab abivajaja esindaja, siis lisada Märkuste lahtrisse abivajaja ees- ja perekonnanimi, isikukood ja esindaja isikukood.
  3. Ostukorvis valida tasumisviisiks pangaülekanne. Esialgu saate koheselt oma kontaktmeiliaadressile vastuseks e-poe kinnituskirja, kus on näha andmed, transpordiviis ja toode/tooted täishinnaga. (Ignoreerige antud kinnituses olevat viidet käesolev tellimus tasuda).
  4. Kui ostu sooritamiseks on vajalik arstitõend, siis palume see edastada meili või posti teel koheselt pärast ostu vormistamist e-poes (vt. Kontakt). Meilile edastatav arstitõend peab olema nii Tellija kui arsti poolt digiallkirjastatud.
  5. Isiku tõendamiseks on kaks viisi:
    – a. Saata meie meilile digiallkirjastatud kinnituskiri (allalaetav SIIT).
    – b. Valida transpordiviisiks Kuller ning isiku tuvastab Omniva kuller (saadetis antakse isikuttõendava dokumendi alusel tellijale üle).
  6. Jääge ootama Teile meilile saabuvat soodusarvet, mille väljastame ühe tööpäeva jooksul.
  7. Kui riikliku soodustusega ostu vormistamiseks on andmed puudulikud, võetakse Teiega ühendust.
  8. Kui tellite retsepti mittevajavaid abivahendeid juba teist korda e-poe vahendusel või olete meie püsiklient kaupluses (varasemalt analoogseid tooteid enda isku alt riikliku soodustusega soetanud), siis ei ole enam kullerile isikutõendamine ega ka kinnituskirja edastamine vajalik.

3. K: Mis maksab abivahendi transport minuni, sest e-poes on kirjas transpordikulu?

V: Kauba tellimine pakiautomaati maksab 3.80 € ning kullerteenuse puhul tasub ostja teenuse eest ise 5.99 € (v.a tooted, mille transpordikulu on 7.99 € ja 18.00 €).
Kuukoguste transport mähkmetele ja nahahooldusvahenditele ning madratsitele on Tallinna piires ja lähiümbruses tasuta (e-poest tasuta tarne saamiseks antud toodete kuukogustele antud regioonis palume märkuste lahtrisse kirjutada märksõna: “KUUKOGUS” ning transpordi tasuks 0.00 € hinnaga saamikseks teha linnuke lahtris “Tulen ise järgi”).

4. K: Kas e-poest võimalik tellida kaupa ka ettevõttele ning kas väljastame ka e-arve?

V: Jah, teenindame e-poe kaudu ka ettevõtteid. Selleks palume Saajaks märkida ettevõtte nime. Vastavalt müügitingimustele enne täielikku arve tasumist me arvet ei väljasta.
* Kui Teil on soov tasuda arve alusel, mille tellimuskinnituse alusel palume Märkuste lahtrisse kirjutada: “Soovin arvet”. Pärast seda saadetakse Teie kontaktmeiliaadressile arve.
* Kui Teie ettevõte või asutus soovib tasuda e-arve alusel, siis palume Märkuste lahtrisse tellimusvormil kirjutada: “Soovin e-arvet (ning kellele e-arve väljastatakse)”.

5. K: Kas laenutate küünarvarre- ja kaenlakarke?

V: Jah, laenutame. Tasuda tuleb laenutuse kuumakse (küünarkarkude paar: 7.80€/kuu või kaenlakarkude paar: 5.75€/kuu) ja tagatisraha (küünarkarkudel: u 24 € või kaenlakarkudel: u 23.45 €), mis karkude tagastamisel Teile tagastatakse (erinevatel karkudel erinev tagatisraha). Tellides laenutuse meie e-poest lisandub transpordikulu (Omniva kuller või tasuta ise tootele kauplusesse järgi tulemine).

6. K: Kui “Kontaktid” lehel ei ole toodud minu maakonnas teenindava terapeudi nime ja telefoninumbrit, kes siis minu juurde koju tuleb?

V: Helistades klienditeeninduse tel.numbril 55 605 125 või kui olete tellinud “Teenuste” alt abivahendi nõustamise teenuse, öeldakse Teile konkreetselt, kes ja millal tuleb Teile sobival ajal Teie juurde teenust osutama.

7. K: Kas kaup tuuakse ka viiendale korrusele?

V: Jah, kaup tuuakse Teie maja (korteri) ukseni olenemata, mis korrusel elate. Soovi korral tõstetakse tooted
Teie poolt näidatud tuppa ja selle eest lisatasu maksma ei pea.

8. K: Mis siis saab, kui e-poest ostetud kaup ei sobi või ei meeldi?

V: Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi või ei meeldi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul kasutamata toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi (loe lähemalt: Müügitingimused ptk 6).

9. K: Kas kohaletoimetamine kehtib ka saartele?

V: Kohaletoimetamine toimub üle Eesti ning loomulikult ka saartele.

10. K: Kuidas ostu eest tasuda saab?

V: Kui sooritate ostu, siis on Teil võimalus tasuda koheselt pangalingi kaudu, vormistada tellimus ning tasuda ülekandearvega või taotleda Liisi järelmaksu.

11. K: Kust tooted pärit on?

V: www.invaabi.ee müüb Hispaania, Hollandi, Saksamaa, Itaalia, Taani, Türgi, Soome, Prantsusmaa, Poola, Leedu, Rootsi tootjate toodangut.

12. K: Kas tellitud tooted saabuvad detailidena?

V: Jah, osad tooted saabuvad üldjuhul detailidena (nt: mööbel, ratastoolid, dušitoolid jne). Seda põhjusel, et näiteks kokkupandud mööblil on suurem oht transpordis kannatada saada, kui korralikult pakitud detailidel.

13. K: Kas taastusravivahendid saabuvad juba õhku täis puhutult?

V: Oleneb toote suurusest. Pallid ja massaažirullid, mille diameeter ei ole suurem kui 10 – 12 cm, on üldjuhul õhku täis, kuid suuremad tooted on kahjustumise eest kaitstult õhust tühjad ja pakkeasendis.

Tagasi