Tellimine

  • Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.
  • Valige meelepärane maksmisviis ja transpordiviis, täitke vajalikud andmed ning klikkige nupule „Vormista tellimus”.
  • Lehel „Ostu vormistamine“ kontrollige kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud ning kui olete tutvunud www.invaabi.ee ostukeskkonnas kehtivate tingimustega klikkige nupul „Osta“.
  • Peale pangast laekuva teave, et olete tasunud ostu eest, loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele.
  • E-poest riikliku soodustusega ostu vormistmine:
    1. Lisada soovitud toode ostukorvi (veenduge, et Teil on vastavalt tootele tõend olemas).
    2. Tellimuse ankeedis täita kõik vajalikud lahtrid, lisaks kirjutada Märkuste lahtrisse isikukood.
      * Kui toote ostab abivajaja esindaja, siis lisada Märkuste lahtrisse abivajaja ees- ja perekonnanimi, isikukood ja esindaja isikukood.
    3. Ostukorvis valida tasumisviisiks pangaülekanne. Esialgu saate koheselt oma kontaktmeiliaadressile vastuseks e-poe kinnituskirja, kus on näha andmed, transpordiviis ja toode/tooted täishinnaga. (Ignoreerige antud kinnituses olevat viidet käesolev tellimus tasuda).
    4. Kui ostu sooritamiseks on vajalik arstitõend, siis palume see edastada meili või posti teel koheselt pärast ostu vormistamist e-poes (vt. Kontakt). Meilile edastatav arstitõend peab olema nii Tellija kui arsti poolt digiallkirjastatud.
    5. Soodusostu puhul on isiku tõendamiseks kaks viisi*:
      – a. Saata meie meilile digiallkirjastatud kinnituskiri (allalaetav SIIT).
      – b. Valida transpordiviisiks Kuller ning isiku tuvastab Omniva kuller (saadetis antakse isikuttõendava dokumendi alusel tellijale üle).
    6. Jääge ootama Teile meilile saabuvat soodusarvet, mille väljastame ühe tööpäeva jooksul.
    7. Kui riikliku soodustusega ostu vormistamiseks on andmed puudulikud, võetakse Teiega ühendust.
    8. Kui tellite riikliku soodustusega abivahendeid juba teist või mitmendat korda Empatrax OÜ e-poe vahendusel või olete meie püsiklient kaupluses (varasemalt analoogseid tooteid enda isiku alt riikliku soodustusega soetanud ettevõttest Empatrax OÜ), siis EI OLE enam kullerile isikutõendamine ega ka kinnituskirja edastamine vajalik.
      *Esmakordse ostu puhul igast uuest ettevõttest on vajalik isiku tõendamine (tuleneb Sotsiaalkindlustusameti nõudest) – Teile ei väljastata enne riikliku soodustusega arvet.
    9. Korduvad riikliku soodustusega ostud:
      Isiku tõendamine on vajalik ainult esmakordse ostu puhul (ettevõttest Empatrax OÜ). Edaspidi uriinipidamatuse toodete soetamiseks vanaduspensioniealisele isikule, kes on juba sisestatud meie andmebaasi, lisada soovitud tooted ostukorvi, märkustesse lisada abivajaja isikukood ja kui ostab esindaja, siis ka tema isikukood ning valida makseviisiks pangaülekanne. Seejärel edastame Teile 1 tööpäeva jooksul soodusarve.
Tagasi